nelliepellier.blogg.se

Bloggen om allt möjligt!!

Godmorgon!!

Publicerad 2013-10-27 08:53:00 i Allmänt

 
God morgon!! jag vaknade rättså tidigt idag får man skulle ju ställa tillbaks klockan. Men dom andra var nt vakna så jag tillade på MI High 6. tycker det är bra, haha. Men när jag hade sätt klart så blev jag så hungrig så jag nästan behövde spy så jag gick när och åt, det var tur att jag åt annars hade jag svimmat. Ursäkta att jag inte bloggade igår, förlåt.  Men nu så sitter jag o bloggar från datorn och lyssnar på musik på iPaden.  Vi ska kanske till Emporia idag och jag ska pyssla. Tror det kommer fler inlägg senare, men annars kommer det imon, det är ju lov, njuter.
                                                                     Ha en bra dag! // Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela