nelliepellier.blogg.se

Bloggen om allt möjligt!!

Info: träning

Publicerad 2013-10-27 15:53:04 i Allmänt

I morse när jag klädde på mig fick jag en riktig snilleblixt.  Jag kom på att jag skulle ha ett tema. Att ibland kommer det inlägg som liksom hör ihop. Mitt "tema" ska vara att träna och tänka på sin kropp. 

*Hur jag tränar

*vad jag äter (nyttigare alternativet) 

*Sover bättre 

Helt enkelt hur jag lever. Och allt detta mår jag bra av. Jag sover bättre och är gladare. Och framförallt att man känner sig nyttig och mår bra. Inläggen kommer oregelbundet så dom kommer olika dagar.Första inlägget kommer imorgon och kategorin kommer vara Träning. Hoppas ni tycker det ska bli kul, det tycker iallafall jag, haha. 😊


Kommentarer

Postat av: Ebsilon

Publicerad 2013-10-27 21:29:52

Bra idé! 👍

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela