nelliepellier.blogg.se

Bloggen om allt möjligt!!

Om mig

Publicerad 2013-10-23 16:44:00 i Allmänt

Hej! Jag är en glad 11årig tjej som älskar att dansa och va med kompisar. På fridtiden så brukar jag dansa, gå på friidrott, vad med kompisar och läxor. Detta är min första blogg så ja. Det kommer bli blandade inlägg. Bl.a kompisinlägg, videor och massa anat.

Jag vet att min design är usch så om någon vill och kan hjälpa mig så får ni gärna höra av er. / Nellie!
KIK: NellieSickan

Bild på mig kommer i nästa inlägg.

Kommentarer

Postat av: Ebsilon

Publicerad 2013-10-23 17:22:59

Hoppas det går bra!

Postat av: Julia

Publicerad 2013-10-24 19:11:30

Jag kan hjälpa dig när vi är med design
Saknar dig men åker till Berlin på lördag till onsdag.Om du vill kan du följa med på ridningen kan du det ja vi kan ringas.Så kul att du har blogg
♡♥♡

Svar: tack. vi kan höras imon vid ca 7 tiden. saknar dig med. Kul att du ska till Berlin.
nelliepellier.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela