nelliepellier.blogg.se

Bloggen om allt möjligt!!

Haloj!!

Publicerad 2013-10-28 20:49:00 i Allmänt

Heej i stormen!! Om man går ut blåser man ju bort! Ursäkta att jag inte har bloggat men har haft fullt upp. Nu sitter jag och kollar på fotboll och bloggar. Idag har jag först tränat lite och sen åkte jag till ett par kompisar. Vi bakade och spelade kort men muffinsen blev helt torra, hihih.

När jag kom hem såg jag att någonting inte var som det skulle. Mamma sa att vår kanin Sickans bur hade vält och han hade rymt. Ut i stormen for vi och började leta,. Jag hade panik. Men plötsligt ringde pappa och sa att han hade sätt Sickan i grannens trädgård. jag for igenom häcken och in i grannens trädgård. Så såg jag att han satt där vi grannens fotbollsmål. Sickan sprang ett varv i trädgården men sen fick jag honom, ni kan tro jag blev glad. Vi hade han inne en stund när pappa fixade buren. Nu sitter han i sin bur.

Igår sa jag jo att jag skulle göra ett träningsinlägg men jag hade inte tid och så det kommer på onsdag istället, hoppas att det är ok.

Imon ska jag och min lillebror vara med vår moster men det är en överraskning vad vi ska göra så vi får se... Det kanske inte blir så bra uppdateringar.

Yeea!!
Nu leder Malmö med 2-0, hoppas dom vinner allsvenskan.
HOPPA OM DU ÄLSKAR MALMÖ FF!!!!!
FORSA MALMO HEJA DI BLÅE !!!!!!

Ha en bra kväll. // Nellie

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2013-10-28 23:40:31

Vilken tur att ni fick tag i Sickan igen. Jag förstår om det var panik. Nu har stormen bedarrat, skönt så att man kan sova. Vi ses i morgon. Kram Moster Annie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela