nelliepellier.blogg.se

Bloggen om allt mĂśjligt!!

🌸❤️🌸❤️🌸❤️🌸

Publicerad 2013-10-29 20:46:00 i Allmänt

Tjena!! alla fina bloggläsare!! Idag var vi pĂĽ Den BlĂĽ Planeten. Det var superkul och intressant. Det var mĂĽnga fina och häftiga fiskar och jag kan värkligen rekommendera det. Nu tittar jag pĂĽ tve och myser. Imorron kommer fĂśrsta TRÄNINGSINLÄGG. DärfĂśr jag inte sĂĽ ofta lägger ut bilder är fĂśr att jag oftast bloggar frĂĽn dator och där är det inte sĂĽ bra bildkvalitĂŠ men när jag bloggar frĂĽn iPaden sĂĽ kommer det bilder. Imorron tror jag att jag kommer skriva  Träningsilägget frĂĽn datorn och bilder i ett annat inlägg med bilder. Men ha en bra kväll. Tjaoo!! / Nellie

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2013-10-30 20:43:02

Tack för en trevlig och rolig dag 😄😄😄

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela